reklama

Petržalka je najkrajšie mesto na svete

Som telom i dušou Petržalčan. A som na to hrdý. Žijem tu už od nepamäti a zaznamenal som všetky vzostupy aj pády tohto nádherného mestečka v meste. Viem čo si myslia ostatní mešťania o tomto sídlisku. Opovrhujú ním. Považujú Petržalku za taký malý Lunik 9.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vraj sa tu kradne, lúpi, prepadáva, je tu vysoká kriminalita, žijú tu len socky a rôzne iné anarchistické, sknheadske, iné živly. Ale nech si aká si Petržalka ja ťa mám rád. A nech si idú všetci veľkomeštiaci za druhú stranu Dunaja, my ich nepotrebujeme.

Krása petržalských panelákov nebola dodnes docenená. Mnoho vyoských panelových domov po kope, tomu ja hovorím skutočný domov. Množstvo ľudí na jednom mieste spolu s dostatočným priestorom pre život, v tom ja vidím budúcnosť!

Kto z tých zbohatlíckych častí, ako sú Kramáre či Koliba si môže vo výťahu podebatovať o politike, živote o počasí a mať na to viac ako 45 sekúnd? Samozrejme ak idete spoločne až na 12-te poschodie.

My sa v dome so všetkými poznáme a s väčšinou z nich sa pri stretnutí nie len pozdravíme, ale aj hodíme kus reči. Petržalka je taká mestská dedina. Každý tu pozná každého, aj keď sa tvária, že nie.

Že v Petržalke žijú socky? Ale veď ja tu vidím samé VW Tuareg, BMW, MERCEDES-BENZ, AUDI no a nepreberné množstvo škodoviek:). Byt v Petržalke stojí priemerne okolo 2,5 milióna korún. Prakticky každý Petržalčan je milionár. Petržalka je skratka fajn miesto pre život a je to moja srdcová záležitosť. A ako už niekto iste kedysi povedal, niekto veľmi múdry: "go Petržalka go!".

Michal Martinka

Michal Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten najobycajnejsi clovek. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu