reklama

Bailando cesta do pekiel

Už keď som prvýkrát počul o tejto reality show, nepáčila sa mi jej pointa. Citovo vydierať ľudí dojímavými príbehmi len aby posielali čím viac hlasov niektorému zo súťažiacich párov, ktoré akože tancujú pre sen niekoho iného.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

No keď som zbadal, že jedna z účastníčok tejto reality show tancuje pre Ondreja Stojku - bezdomovca z Bratislavy, za jeho nový byt, prišlo mi náhle nevoľno. Ondrej je v uliciach Bratislavy nechválne známy svojou vulgaritou, nadávkami a obťažovaním. Ja som s ním zatiaľ nemal tú česť sa stretnúť, ale počul som to od viacerých ľudí nezávisle, ešte dávno pred Bailandom.V zápätí som sa dočítal dojímavú spoveď, ako Ondrej fetuje, aby ho nič nebolelo. Asi ani hlava pri rozmýšľaní... A tak sa chcem spýtať, či si naozaj naivná pani súťažiaca myslí, že tento pán ten byt po 24 hodinách nepredá, neprefetuje a neprechlastá? Skutočne si ľudia myslia, že 99% bezdomovcov chce byt a nie chľast?Link: Som feťák!...lebo iba toulén ma zbaví bolesti

Michal Martinka

Michal Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten najobycajnejsi clovek. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu