reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Martinka

Michal Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten najobycajnejsi clovek. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nepoučiteľný boľševik – Marx, Paška a Fico

Michal Martinka

Nepoučiteľný boľševik – Marx, Paška a Fico

Na boľševikoch je najhoršie to, že sa nevedia poučiť. Neviem prečo, no je to fakt. Boľševika nezaujímajú argumenty, fakty a čísla. Boľševika zaujíma len to, aby všetko bolo v červenej boľševickej farbe a aby mohol všetko ovládať.

  • 19. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 298x
  • 17
Vraťte nám monarchiu v demokracii vládnu tupci

Michal Martinka

Vraťte nám monarchiu v demokracii vládnu tupci

Odmietam, aby o mojom osude v tejto krajine rozhodovalo 40% ficovoličov. Prečo by tieto socky mali rozhodovať o osude tejto krajiny? Prečo by tieto socky mali vyberať, kto bude zastupovať ich záujmy? Odmietam demokraciu, ak v nej a o nej može rozhodovať tupec.

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 638x
  • 75
No ja sa len bavím pán premiér

Michal Martinka

No ja sa len bavím pán premiér

Otvoriť druhý pilier veď v pohode. Len neviem čo si od toho pán premiér sľubujete. Títo kapitalistickí hňupi nevedia pochopit, že vy nám plebsu chcete len dobre a oni len kydajú a kydajú, FUJ hanba im!

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 492x
  • 3
Horšie ako Malchárek, horšie ako Tomanová - Valentovič

Michal Martinka

Horšie ako Malchárek, horšie ako Tomanová - Valentovič

Prečo sa tí najmenej schopní ľudia dostanú vždy na miesta, z ktorých ovplyvňujú životy všetkých ľudí? Je to taký životný paradox, ktorý si neviem dosť dobre vysvetliť.

  • 27. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 371x
  • 9
Bailando cesta do pekiel

Michal Martinka

Bailando cesta do pekiel

Už keď som prvýkrát počul o tejto reality show, nepáčila sa mi jej pointa. Citovo vydierať ľudí dojímavými príbehmi len aby posielali čím viac hlasov niektorému zo súťažiacich párov, ktoré akože tancujú pre sen niekoho iného.

  • 17. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 624x
  • 8
reklama
Tragédia spoločnosti: Ignorácia ignorantstva

Michal Martinka

Tragédia spoločnosti: Ignorácia ignorantstva

Keď som bol ešte mladší a naivnejší, myslel som si, že keď v diskusnej relácii diskutujú politici a dostanú sa až po ten bod, že jeden tvrdí A a druhý B a hádajú sa, kto z nich klame, skončí to férovo. A to tak, že jeden z nich má problém a o pár dní sa ukáže, kto bol klamárom a dotyčný klamár bude verejne potupený médiami, poprípade skončí s kariérou. A ľudia mu už nebudú veriť. Omyl.

  • 30. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 859x
  • 4
Ako spoznáte modebila?

Michal Martinka

Ako spoznáte modebila?

Už mnoho rokov dozadu som si všimol, že človeka možno na prvý krát odhadnúť podľa toho, ako vyzerá, ako sa oblieka, aké ma hodinky a v akom aute jazdí. Napríklad, výrazná brada a nos - nezahrávajte sa s ním. Tepláky a lacné, akože zlaté hodinky - šmelinár. Má auto značky VW, alebo AUDI? Je nalepený tvárou 20 cm od predného skla? Alebo má klobúk? Dávajte si pozor!

  • 19. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 477x
  • 0
Petržalka je najkrajšie mesto na svete

Michal Martinka

Petržalka je najkrajšie mesto na svete

Som telom i dušou Petržalčan. A som na to hrdý. Žijem tu už od nepamäti a zaznamenal som všetky vzostupy aj pády tohto nádherného mestečka v meste. Viem čo si myslia ostatní mešťania o tomto sídlisku. Opovrhujú ním. Považujú Petržalku za taký malý Lunik 9.

  • 14. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 458x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu